KE-maatjes.reismee.nl

Oktober in Rheden

Op uitnodiging van Toos waren we vandaag bij De Ruif in Rheden. Vooraf een drankje op het terras in de zon en daarna een heerlijke lunch binnen. Ook Ria was van de partij. Linda is eerder deze week weer naar Spanje vertrokken tot medio volgend jaar. Zowel Toos als Alie kondigden aan dat ze willen stoppen met de bijeenkomsten zoals we ze de laatste (bijna) tien jaar hebben gehouden. Iedereen blijft van harte welkom langs te komen zowel in Velp als in IJlst. Er wordt beloofd dat daar zeker gebruik van gemaakt zal worden.

Qua terugrit was het weer een stuk beter dan vanmorgen. Geen mist meer en vanavond een prachtige zonsondergang.

De website blijft gewoon bestaan, dus als je iets met de anderen wilt delen kan dat. Zo had ik even een teleurstelling bij thuiskomst. Er lagen drie exemplaren van het tijdschrift Ons Amsterdam. Daarin voor de derde keer een column van mij. Dit keer over mijn middelbare schooltijd. Ze staan in de rubriek Mijn Amsterdam. Ze presteren het daar om van die drie keer twee keer mijn naam fout te schrijven. Zo ook deze keer ik ben omgedoopt tot Lommers. Vast een Chinese redacteur!

Wink

Toos bedankt voor de lunch en alle goeds.

Alie

Reacties

Reacties

Ria

Het weer was geweldig, het was gezellig jullie allen te zien.
Toos bedankt voor de verrukkelijke lunch, tot gauw.
Alie wat ergerlijk dat ze je naam niet kunnen schrijven.
Harten groet van mij

Toos

Het was een uitgelezen plekje, mooi weer, goed gezelschap en lekkere lunch. Genoten van jullie aanwezigheid.

Ja Alie, de R is een moeilijke letter voor sommige mensen.

Tot ziens, wel graag even een belletje, of mail. Heb helaas geen app.

Liefs, Toos

Hetty

Lieve allemaal,

Zoals de afgelopen tien jaar steeds vond ik het gisteren ook weer een feestje om met jullie samen te zijn. Ria, fijn dat jij je ditmaal ook nog even aan kon sluiten en jammer Lin, dat jij deze laatste keer verstek moest laten gaan maar dat kon niet anders.
Hoewel het voor mij niet echt als een verrassing kwam dat ons KE-maatjestijdperk hiermee eindigt geeft het mij toch ook een wat weemoedig gevoel. Maar ik begrijp, gezien alle omstandigheden, Toos en Alie helemaal.

Toos, dank voor de heerlijke lunch in de prachtige, zonnige omgeving en allen, dank voor de gezellige jaren met jullie.

Lieve groet van Hetty

Alie

en jongens KE-maatjes blijven we!

Hetty

Dát natuurlijk weer wel!

Linda

Hola senores, ja heel erg jammer dat ik niet aanwezig kon zijn bij onze laatste KE-maatjes lunch. Tis niet anders. Zo te lezen hebben jullie een fijne, gezellige dag gehad en daar gaat het om. Lieve meiden, bedankt voor 10 jaar vriendschap. Nu gaat het individueel gewoon door toch. Hoop jullie in de zomer te ontmoeten. Beso.

Marjan

Een late reaktie, maar het is een beetje hectisch bij ons thuis.
Toos, heel hartelijk dank voor een overheerlijke lunch, prachtig weer en weer genoten van elkaars aanwezigheid. Ik wens jullie allemaal het allerbeste. Groetjes, Marjan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!