KE-maatjes.reismee.nl

een zonnige 1 oktober in Velp

Alle KE-maatjes bij elkaar bij Toos in Velp. Ouderwets gezellig om even bij te praten over vakanties (de een doet het met drie dagen Porto of een weekje Parijs, de ander is ook wel eens thuis), onszelf en anderen (dat is geen roddelen) en vooral om te genieten van een lekkere lunch. Toos heeft een uitstekende bakker en visboer! Namens ons allemaal, bedankt. Zonnetje erbij, mijn liefjes wat wil je nog meer.

Nu ik weer thuis ben van ons klusweekend in Hoofddorp zet ik even de foto's online, zodat jullie ook een plaatje bij dit praatje hebben. Ria's mopje deed het trouwens goed bij onze vrienden!

groetjes en tot ergens begin volgend jaar bij Ria!

Alie

Reacties

Reacties

Hetty

Dag KE-maatjes,

Ik was even een paar dagen "uit de lucht".

Vanaf vrijdagmiddag tot zojuist heeft mijn schoonzus bij ons gelogeerd, hebben we zondag onze caravan ontmanteld in Zwartsluis en schoongemaakt en naar huis gebracht en verder gepoetst en gepoetst en nu staat ons sleurhutje klaar om vanavond weer voor een half jaartje het stro in te gaan. Mijn schoonzus heeft ons met dit alles geweldig geholpen (meesterpoetster) en tussendoor hebben we samen gerummykubt en spierpijn gehad en zo.

Wel, vandaag even een min of meer rustdag (is nodig) en dan gaan we ons morgen opmaken om te gaan klussen in het nieuwe huis van Evert z'n zoon Peter en zijn gezin. Zaterdag 23 oktober huizen ze dan over van Nieuw-Vennep naar Doetinchem. Volgens mij weten jullie de reden van deze (gedwongen) verhuizing?

Nou, dan zullen we daarna wel weer behoorlijk afgeknoedeld zijn dus moeten we zien weer wat rust te krijgen.

Wat een verhalen hè?

Toos, dank je wel voor jouw hartelijkheid, de heerlijke lunch en de gezelligheid!

Ladies, tot volgend jaar bij Ria, met voor nu weer groetjes van

Hetty

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!