KE-maatjes.reismee.nl

Drylts op 27 maart 2015

Droge maar wat koude vrijdag deze laatste vrijdag van maart. De dames komen gezamenlijk in de auto van Marian. Bij binnenkomst even koffie en daarna aan de lunch.

De geitenkaas met uit is het makkelijkse hapje dat er is: een rode uit in heel dunnen plakjes (ringen) snijden, zachtjes glazig laten worden in een heel klein beetje olijfolie, dan toevoegen een flinke eetlepel honing, wat sinaasappelrasp, korianderpoeder, fijngesneden gember, eventueel sereh, beetje peper, beetje laos en inkoken (langzaam) tot het stroperig is.

Marjan had gelijk met de AH-potjes, ik heb gewoon niet goed gekeken. De papiertjes er nu afgehaald en ze doen het allemaal (een heel klein beetje; ik hoeft niet uit te dunnen). Maar die andere in een plastic zak is een stuk minder geknoei en doet het veel beter.

We hebben de wereld, de KEMA (of wat er van over is) en onze families weer doorgenomen en het was tegen drieën voor iedereen er erg in had.

De nieuwe afspraak is voor 10 juli bij Toos!

Leuk dat jullie er waren en Hetty, dank voor het doorsturen van de foto's!

Hetty

Hoi Alie,

Het was weer super hoor, bij jou en Jan. Dank voor al het lekkers en gezelligs.

Liefs van Hetty

Toos

Ha Alie,

Het was gezellig, met een lekkere lunch, o.a. de zalm met het 'belegde' koekje, heerlijk!

Heel veel groeten, ook aan Jan,

Toos

linda

het was zeker super gezellig..lekkere lunch..de dag vloog om..Marian heeft ons veilig naar Arnhem gereden, wat wil een mens nog meer nietwaar..liefs..linda (Toos 10 juli genoteerd!!!! en niet juni!!!)

Ria

Lieve meisjes, net even de foto's bekeken, jullie zien er goed uit. Het was echt smullen zo te lezen. Ik zat die vrijdag nog heerlijk in het zonnetje op de Canarische eilanden. Kwam gelukkig tussen de elektriciteis storing en de storm weer naar huis. Ik heb een nieuw mailadres ria.minkema@gmail.com of ria@minkema.com, telfort gebruik ik niet meer. Wens jullie allen gezellige Paasdagen met veel zon. Harten groet ook voor Jan, Ria