KE-maatjes.reismee.nl

in Didam bij Hetty

Op 31 oktober waren we met vijf KE-maatjes bij elkaar bij Hetty. Het was een prachtige herfstdag en zoals op de foto's te zien is, had Hetty de tafel ook mooi herfstachtig gedekt. Bijna jammer om er aan te gaan zitten (maar wel heel aantrekkelijk.

Behalve door Hetty werden we verwelkomd door Lune, het hondje dat net terug was uit de speeltuin en enigszins moe redelijk rustig was. Onder tafel kwam ze even bij iedereen buurten (de schoenen zijn weer gepoetst

Wink

Marjan is deze week voor de tweede keer oma geworden en had foto's en een filmpje opgestuurd naar Hetty, zodat we allemaal even konden kijken naar de flinke Bas.

Uit de keuken kwam een heerlijke kippensoep, vakkundig opgeschept door Evert. De lunch werd voortgezet met een mooie salade die voor iedereen op een bord was opgemaakt. Erg lekker allemaal.

De foto's werden gemaakt door Hetty en een paar door Alie.

We hebben nog geen nieuwe datum afgesproken omdat nog niet bekend is, wanneer Alie de komende winter met vakantie kan. Zij meldt dat begin januari. Wellicht is Linda dan ook weer in het land (node gemist).

Hetty en Evert bedankt. Het was gezellig!

Linda (via Alie)

Het lukte me niet om via de site K-maatjes te reageren. Ik kon het niet verzenden. Het volgende heb ik geschreven:

Lieve Marjan,
Van harte gefeliciteerd Oma. Je zult het wel druk krijgen met oppassen. Hopelijk verlaat je 'ons' niet zoals destijds Ria deed, wat ik nog steeds jammer vind. Warme (letterlijk) groet, ook aan de rest van de K-maatjes. Linda

Wil je dit aan Marja doormailen svp. (is ondertussen gebeurd, maar zo kunnen jullie het ook zien)

Jullie hebben ook schitterend weer zag ik.
Komende dinsdag krijgen wij hier heeeeel veel regen! Voor de Spanjaarden een zege, voor ons jammer.

Groetjes
Linda