KE-maatjes.reismee.nl

Aftellen

Nog drie nachtjes slapen en dan moeten wij vroeg op

Wink
. Valt wel mee hoor, want in dik anderhalf uur zijn we wel in omgeving Arnhem. Ik ben heel benieuwd wie van jullie in december naar de eindejaarsbijeenkomst voor de gepensioneerden geweest is in het Elektrum. Ik niet, weet dus niet wat ik gemist heb. Ik heb zelf boerenkool gemaakt die dag!

Jan rijdt vrijdag mee richting Arnhem, want die heeft twee afspraken in Westervoort en we (of hij even alleen) moeten ook nog even naar Zevenaar, naar het reisbureau. Ja, hier zijn ook reisbureaus, maar Nijenhuis Zevenaar is onze favoriet! Zo kunnen we ieder een stukje sturen in ons grijze doosje. Toos, is het goed dat ik zoals gebruikelijk vooraf bij jou even op de koffie kom en dat we samen naar Ria rijden? Jan kan me daar dan wel weer ophalen.

Leuk om jullie vrijdag weer te zien en de verhalen te horen over de reizen van Marjan en Linda in de tussenliggende periode. Tot dan bij Ria!

Alie

Reacties

Reacties

Hetty

Hoi Alie,

Even 2 feitjes:

1 Ik vind het heel bewonderenswaardig dat jij steeds maar weer inspiratie vindt om te schrijven.

2 ik verheug me er op jou en iedereen weer te zien en kijk dus uit naar vrijdag!

Groetjes van Hetty

marjan

bijna vrijdag en hoef ik niet, zoals Alie, zo'n eind te rijden. Het lunchgebeuren met ons clubje is toch wel iets heel aparts en heb ik het gevoel dat we dit nog heel, heel lang blijven volhouden. Tot vrijdag dus allemaal

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!