KE-maatjes.reismee.nl

Bij Ria op een mooie januaridag

Na een rit terug naar Friesland met prachtig licht, hebben we ook zojuist nog even genoten van een prachtige paars-oranje lucht zonder wolken. Al met al na een zeer geslaagde dag. zowel voor Jan als voor mij.

Ria, de lunch was heerlijk en de ontvangst warm, onze hartelijke dank.

De foto's heb ik zojuist ook op de site gezet, zodat we die allemaal weer kunnen zien. Zijn ze bij KEMA al jaloers op onze KE-maatjes-site Marjan?

De nieuwe afspraak voor 20 mei bij Marjan staat inmiddels in de agenda. En nu maar hopen dat ook Marian op 'calamiteitenvrijdag' van Linda kan.

Lieve dames, vanuit het koude noorden (we reden bij Ria weg bij 7 graden plus en kwamen thuis bij 2 graden min), mijn hartelijke groeten en tot ziens, spreeks, mails of wat dan ook.

Alie

Hetty

Dag Ke-maatjes,

Wat vliegt de tijd als het weer zo gezellig was als vandaag hè?

En het eten was weer heerlijk: Ria, compliment hoor!

En Alie: wat ben je weer snel met de foto's en een verhaaltje! Erg leuk.
En geweldig leuke foto albums.

Ik verheug me erop jullie - in hopelijk goede gezondheid en met misschien al wel een lentekleurtje - in mei bij Marjan weer te zien.

Voor nu heel veel lieve groeten van Hetty

linda

Dear KE-tjes ladies, Ten eerste: Ria dank voor de gastvrijheid en de heerlijke lunch. Het was weer kei-gezellig! Ten tweede: Alie, dank voor de foto's, jij bent onze quality KE-lady, doe het je echt niet na zo'n mooie site en dan nog onze foto's er op zetten. Verschil moet er zijn nietwaar. CU 20 mei..Love..Linda