KE-maatjes.reismee.nl

Hamburgers en het dakterras

We hebbenvandaag weer genoten van een gezellige en lekkere lunch. Dit keer bij Marjan, wonend in de 'dooie-zangers-buurt' van Arnhem, zoals ze dat zelf noemt. Ze ontving ons gastvrij met een glaasje wijn of fris en na een babbeltje over onze wederwaardigheden van de laatste maanden en over wat er bij onze (ex-)werkgever allemaal is gebeurd en afgebroken, gingen we aan tafel.

Na ons bij een vorige gelegenheid verwend te hebben met een English Breakfast, had Marjan het dit keer over een andere boeg gegooid. Ze verraste ons met zelfmaak-hamburgertjes met spekjes, ui., diverse sausjes, slag en wat kun je er nog meer op doen. Verder heerlijke vis en lekkere broodjes.

Na de lunch keken we rond in de mooie groene tuin en we mochten ook even boven kijken in het schitterend verbouwde huis. Vooral ook het dakterras ziet te prachtig uit. Zo zien Marjan en haar Ben toch nog iets van de witte rozen op het prieel in de tuin.

Mijn foto's zet ik er alvast op, die van Marjan volgen zo snel mogelijk.

Bedankt Marjan voor je goede zorgen en de anderen voor de gezelligheid. We zien elkaar weer op 23 september bij Marian in Westervoort.

Hier Marjans bijdrage (en ik heb ze er allemaal opgezet):

Hoi dames, heerlijk genoten, de foto's staan een beetje door elkaar, maar
dat haalt niets weg van het gegeven dat het een hele gezellige middag was.
Tot snel dus weer, en ik denk dat ik alles maar ga opschrijven omtrent het
KEMA-gebeuren, want ik blijf wel de jongste, maar......................!!
Alie, kijk maar wat leuk is om op de website te zetten.

Groetjes, fijn weekend

Marjan

Reacties

Reacties

Toos

Ha Marjan,

Je lunch was heerlijk. Heb ervan genoten. Hamburgers, visje en groenvoer, wat wil een mens nog meer.

En, wat ook belangrijk is, genoten van KE-maatjes, de wetenswaardigheden van KEMA en het verkochte deel (DEKRA) en haar medewerkers, en heel veel gelachen.
Ik zie uit naar de volgende lunch bij Marian in haar nieuwe onderkomen in W'voort in september.

Voor allen een heel goede zomer en fijne vakantie, waar dan ook.

KE-maatje-toos

Ria

Lieve allen en in het bijzonder Marjan,

Wat was het weer gezellig en Marjan ik heb heerlijk gesmuld van al het lekkers, geweldig het was echt snoepen, dank daarvoor, de foto’s zijn reuze leuk geworden.

Tot de volgende keer, wens jullie allen een heel mooie zomer.

Harten groet Ria

Marian

Hallo dames,

Het was weer heel gezellig afgelopen vrijdag en ik heb heerlijk gegeten, goed bedacht die hamburgers.

De foto's zijn erg leuk geworden.

Groetjes en tot 23 september het bekende adres in Westervoort.
Marian

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!