KE-maatjes.reismee.nl

Frisse lentedag aan de Velperweg bij Linda

Warme gevoelens overgehouden aan de lunch vandaag, 16 maart 2012 bij Linda thuis aan de Velperweg in Arnhem. De storing in de verwarming was in het begin even naar, maar de heerlijke courgettesoep, het warme hartige taartje en de lekkere broodjes deden ons goed. Dat gold trouwens ook voor de gesprekken met wat leed en veel lief. We beseffen allemaal steeds meer dat we moeten genieten van alles wat op ons pad komt. En in dit geval is MOETEN helemaal niet erg!

Linda, bedankt voor al het lekkers en voor de afwas waar we je mee hebben laten zitten.

De foto's komen eraan. Dat duurt nog een minuut of tien.

groetjes en tot 22 juni bij Hetty in Didam. En als jullie voor die tijd nog in Friesland komen, jullie weten waar je gratis koffie kunt krijgen (en een broodje).

Alie

linda

Hoi Alie, wat een leuk verhaal en leuke foto's. Als we echt heeeeeeeeeeeel oud zijn, kijken we met een glimlach naar deze goede ouwe tijd. Lieve meiden, fijne tijd en tot 22 juni. Enjoy life every minute. Hugs.

Hetty

Hallo lieve dames,

Iedere keer weer verheug ik me op onze bijeenkomst, en zo dus ook vandaag.
Onder het genot van een heerlijke lunch en lekkere drankjes - waarvoor dank hoor Linda, 't was weer pico bello - hebben we de laatste nieuwtjes in lief en vandaag ook leed uitgewisseld. Heerlijk dat dit zo kan. Voor mij heel waardevol.
Alie, dank voor de leuke foto's. Ik zal er een paar uitkiezen voor op m'n Faceboekpagina.

Tot de 22e juni bij mij in Diem, met voor nu liefs van Hetty