KE-maatjes.reismee.nl

Berichtje uit Friesland

Ha Dames,

Zoals al gemeld ben ik er 22 juni helaas niet. Ik wil jullie echter wel even laten zien wat ik zo af en toe hier uitspook. Vorige week zaterdag 2 juni was de Overtuinenfair, hier aan de gracht. Voor een goed doel. Ik ben aan het kantklossen geweest (heel simpele voorbeeldjes) en zat in dezelfde tuin als mijn Natuurmonumenten-collega's. Het was heerlijk weer en Studio sudwest, de lokale omroep, maakte een reportage van 5 minuten. Die wordt deze week uitgezonden, maar hij staat ook op YouTube onder de link http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Jrrd6gukJsk Ik weet niet of deze link in het bericht goed overkomt, maar ik zal hem ook rechts bij de Links zetten. Kunnen jullie toch nog even naar mijn bolle hoofd kijken. Het filmpje duurt ongeveer 5 minuten.

Ik hoop jullie allemaal eind september hier te ontvangen. Veel plezier bij Hetty volgende week.

groetjes

Alie

Reacties

Reacties

Hetty

Hoi Alie, erg leuk hoor, jouw berichtje! Ik ga zo even de reportage bekijken.
Tot ergens eind september? Heb je al een datum in gedachten?

Groetjes van Hetty

Alie

Alles vanaf 21 september (en eventueel op) kan nog.

Toos

Ha Alie, Leuk filmpje. Geeft een goede indruk van de sfeer op de 'markt'. Je
staat er goed op!!
Groet, Toos

Marian

Ziet er allemaal gezellig uit, leuk zo'n film. Je wordt nog eens een echte filmster.

groetjes Marian

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!