KE-maatjes.reismee.nl

Weer thuis

Ha dames,

Gisteren opnieuw geopereerd aan de blaas om te kijken of er nog nieuwe ongerechtigheden zijn ontstaan na het weghalen van de tumor eind juni. Gelukkig is dat niet het geval en zowel het lidteken als de blaaswand zagen er mooi rustig uit volgens de uroloog. Uiteraard wordt dat weer nagekeken en moet ik op de uitslag wachten tot medio september. Ik moet maandag die afspraak wel even twee dagen zien te verzetten, anders moet ik voor de derde keer dit jaar een vakantie annuleren. Dat lukt waarschijnlijk wel. We gaan ervan uit dat we woensdag vertrekken richting Zuid-Engeland (Isle of Wight en Southampton). Dan hoop ik alleen dat het beulswerk van de verdoofdokter afgezakt is. Deze man heeft heel hard op mijn ruggegraat staan meppen en een keer misgeprikt. Voel ik goed. Vorige keren totaal geen last. Hoop dat ik deze figuur niet vaker tref

Tongue out

Ik kijk uit naar jullie bezoek op 28 september!

Reacties

Reacties

Toos

Ha Alie,

Fijn dat je weer thuis bent en de vooruitzichten goed zijn. Nu nog even wachten op de uitslag. Hopelijk is de pijn van de 'verdoving' weg als jullie naar Zuid Engeland vertrekken. Een fijne vakantie met goed weer en tot 28 september.

Hetty

Lieve Alie,

Wat een opluchting dat ook deze operatie weer achter de rug is hè? Met zoals het er nu uitziet straks een positieve uitslag. Nu eerst genieten van een fijne en vooral pijnloze vakantie hoor en dan zien we elkaar de 28e. Ik kijk er naar uit!

Ria

Lieve Alie,
Gelukig dat dit nu voorbij is, komt vast een goede uitslag straks, wens je sterkte met je rug. Het is toch jammer dat ze niet de beste laten prikken. Voor jou en Jan een dikke zoen en veel plezier in Engeland.

Marian

Wat zul je opgelucht zijn dat het allemaal voorspoedig verloopt, het komt vast allemaal goed en voorlopig nog maar genieten van alles wat er nog te beleven valt.
Liefs Marian en Peter, tot 28 september

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!