KE-maatjes.reismee.nl

vrijdag

Ha dames,

Zo leuk jullie vrijdag aanstaande hier te kunnen ontvangen. Ik ga proberen een lunch in elkaar te draaien waarop jullie weer veilig terug kunnen naar Arnhem! Eigenlijk jammer dat we er geen laat etentje van kunnen maken, want vrijdagavond is in het centrum van Ijlst de traditionele fakkelavond. Vanaf acht uur gaat de straatverlichting uit in het oude centrum, overal zijn waxinelichtjes opgehangen in de bomen voor ramen, op de rand van ons balkon en er branden vuurkorven. Verder is er een extra brug over de gracht op het punt waar wij destijds op de praam naar de molen zijn gestapt en vaart de harmonie op en neer al spelend. Het shantykoor zingt en in beide kerken is ook muziek. Erg leuk altijd! Maar ja, dan komen jullie wel erg laat thuis!

Om het feit te vieren dat er geen verkeerde cellen meer gevonden zijn bij mij, en omdat ik pas 1 november weer moet spoelen, hebben we een last minute cruise gezocht en gevonden. We vertrekken vandaag over een week naar Athene en gaan 1 oktober aan boord van de Prinsendam (HAL) voor 16 dagen oostkant van de Middellandse Zee. Erg veel zin in! Kortom, bewaar de bloemetjes voor de volgende keer. Jullie komst hierheen is beloning genoeg voor een broodje!

Liefs en tot vrijdag

Alie

Reacties

Reacties

Hetty

Ik verheug me op vrijdag!
Liefs van Hetty

Marjan

Weer veel zin om te komen en zorg dat mijn eetlust helemaal optimaal is. Tot snel dus.
Marjan

linda

Dear Ladies, geniet van de lunch. Alie: gelukkig dat het goed met je gaat. Geniet met Jan van de cruise. Kom behouden thuis. Dagdag..

Toos

Fijn jou en Jan weer te zien en uiteraard de andere KE-maatjes.

Tot vrijdag.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!