KE-maatjes.reismee.nl

Helemaal naar Friesland!

Apart van elkaar met twee auto's vertrekken uit Arnhem en omgeving, en dan toch vrijwel gelijk aankomen in IJlst. Dat is pas timing!

Erg leuk dat jullie hier waren en hebben gezien hoe onhandig ik ben met die twee linkerhanden van me. Het is dat ik links ben, anders kwam er helemaal niks van terecht.

De foto's van Marjan en mij staan er snel bij. Ik hoop dat jullie goed en filevrij zijn thuisgekomen.

De volgende afspraak is op 25 januari 2013 alweer bij Toos in Velp (ijs en weder dienende).

Reacties

Reacties

Toos

Alie, het is altijd weer een feest. Ten eerste om jullie allemaal te zien en spreken, ten tweede genieten van jouw heerlijke lunch en ten derde het vooruitzicht naar onze volgende bijeenkomst in januari 2013.

Ik wens jou en Jan een heel fijne vakantie en zie uit naar reisverhaal cq -foto's.

Veel liefs, Toos

Hetty

Alie,

Wat betekent "ver weg" als je het zo gezellig hebt bij en met elkaar? Niets dus!
Ik heb weer genoten van zowel jullie gezelschap als van de overheerlijke lunch!
Ook ik wens jullie een hele fijne vakantie en blijf jullie verhalen en foto's volgen.

Tot volgend jaar, liefs van Hetty

Marjan

Hoi dames, ik kon het niet laten om toch nog even een foto te bewerken van ons zesjes. Jan heeft een goeie foto gemaakt nietwaar?
Bij deze Alie hartstikke bedankt voor een overheerlijke lunch en de gezelligheid.
Nadat Toos Ria had afgezet en we richting Velp reden viel het ons op dat er heel veel politie/marechaussee aanwezig was op heel veel kruispunten/afslagen etc.etc. We hoorden op TV dat burgemeester Krikke een noodverordening heeft ingevoerd voor vanavond/vannacht want er zijn hele sterke vermoedens dat er hier in Arnhem (lees Klarendal) een Project X-feest
staat te gebeuren en via facebook hebben al zeker 1500 man zich aangemeld. Bbrrrrrrrrrr............laten we hopen dat het met een sisser afloopt.
Tot gauw allemaal in het nieuwe jaar
Marjan

Ria

Dank voor de heerlijke lunch, dat heb je toch mooi gemaakt met die twee linker handjes, de reden dat boel viel had meer te maken met je overheerlijke baksel dat knapperig was en niet plakkerig. De foto’s zijn erg goed gelukt, leuke tekstjes heb je gemaakt.
Maandag lekker genieten van de cruise. Wens jullie veel zon en gezelligheid.
Harten groet Ria

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!