KE-maatjes.reismee.nl

Min een KE-maatje

Vrijdag 23 augustus kwamen we bij elkaar bij Ria. Bijna compleet, aleen Marjan moest verstek laten gaan helaas (beterschap van ons allemaal). Dat was dus min een KE-maatje. En in het vervolg blijft dat zo want Ria kondigde aan dat ze afziet van verdere deelname aan ons groepje. Dat is jammer, maar er isniks aan te doen. Beter wat meer rust inbouwen dan maar doorhollen. We hebben wel afgesproken dat als ze ons erg mist, ze weer van harte welkom is. Fantastisch Ria dat je op deze manier afscheid van ons nam met een heerlijke lunch!

Fred schonk iedereen een drankje in en maakte een paar foto's toen de heerlijke frisse bietjessalade al bijna op was. We namen het leven en de wereld door, spraken over het bedrijf waar we ooit allemaal werkten (en waar een paar van de aanwezigen nog steeds actief zijn als uitzendkracht). De veranderingen zijn groot daar.

We spraken af dat we elkaar ergens in maart 2014 weer zien bij Marian.

Rond halfdrie gingen we allemaal terug en lieten Ria met de afwas achter. Onderweg naar Friesland was het druk. 's Morgens has ik al de ene helft van het Nederlandse fietsenpark ingehaalf achter op auto's, nu volgende de tweede helft. En caravans, jongens wat zijn er veel van die sleurhutten! Twee files, twee bruggen, kortom het was een aardig ritje vandaar dat ik een beetje traag ben. Nu de foto's nog!

Tot ziens en allemaal dank voor jullie vriendschap. Ria en Fred voor de ontvangst een dikke pakkerd en we hopen dat jullie nog lang en vooral rustig gaan het leven zonder al te veel verplichtingen. GENIET!

Liefs

Alie