KE-maatjes.reismee.nl

Vakanties, hitte en voetbal overleefd?

Hallo allemaal,

hebben jullie de hitte en het voetbalgeweld allemaal goed overleefd? Jongens wat was het warm. Vandaag gelukkig een stuk koeler. Twee weken terug waren we in België en Noord-Frankrijk, toen was het ook al heel warm. We waren maar wat blij met de airco in ons doosje! Vrijdag jongstleden kennissen uit Long Island bij New York ontmoet die van een cruiseschip kwamen in Amsterdam. Normaal gesproken zou ik ze door de stad hebben laten lopen, nu was dat niet te doen (32 graden) en dus zijn we aan het oefenen geweest voor de intocht van het Nederlands eftal. Was ook leuk hoor! Binnenkort staan Zweden en Noorwegen op het programma. Wie van jullie op de hoogte gehouden wil worden, moet zich even melden, dan zet ik jullie in de verzendlijst van berichtjes.

Ik hoop dat jullie vakanties voor zover nog voor de boeg leuk zullen zijn en dat mocht het al achter de rug zijn, jullie van camping, boot, en wat voor anders ook genoten hebben.

groetjes

Alie

Cool

Reacties

Reacties

Hetty

Hallo Ke-maatjes en in het bijzonder Alie,

Ja ja, 't was vreselijk warm en ik ben zooooo blij dat we vandaag wat koeler weer hebben.

Vorige week zaterdagavond/nacht hebben we NOODweer gehad in Zwartsluis. Het leek wel of er een windhoos o.i.d. rondwaarde, zo hard waaide het. En een onweer ....... brr .... en dat dus als het donker is. Niet echt leuk. Maar ons "gedoetje" heeft alles prima doorstaan.
Onze buuv is alleen en heeft de hele nacht als een angstig vogeltje bij de deur van haar caravan gezeten.
Wij en zij zijn zondag naar huis gegaan omdat er nog meer bagger werd voorspeld en we daar even geen zin meer in hadden.
Hoezo helden, hè?

Na de beelden van in de plomp gewaaide caravans gisteravond op tv hebben we in ieder geval 1 ding geleerd: als we op de camping zijn en er wordt weer zulk slecht weer verwacht dan blijven we niet meer in de caravan/voortent (ook wij staan een meter of 2 van het water af) maar gaan ons heil zoeken in het clubhuis, in afwachting van betere tijden. En we nemen dan natuurlijk ons buuvje mee!

Alie en Jan, een fijne vakantie gewenst en natuurlijk vind ik het leuk om jullie te volgen.

Hartelijke groet van Hetty

Toos

Ha KE-maatjes,

Nou, dit is niet mijn weer!! Op de flat werd het steeds warmer, ca. 30 C.
Tijden de buien stonden de treurwilgen 'horizontaal' aan de Zwanensingel. Niet normaal. Ik hou niet van onweer e.d., maar nu was ik echt bang: zaterdagavond, maandagmiddag en gisteren.
In Velp/Rozendaal is een aantal bomen omgevallen met alle schade van dien. Maar de schade voor een aantal mensen is erg groot.

Alie en Jan: Een heel fijne vakantie in het hoge noorden, ik wil volg jullie graag.

Groet,

Toos

Ria

Ha meisjes,

Nou dat was me wat gisteren, het werd hier ook erg donker, verder geen schade. Wel een modderstroom door de straat omdat de weg bij de nieuwbouw nog niet helemaal af is. Ben ook blij dat het wat koeler is.
Alie en Jan fijne tijd in het noorden, ik volg jullie graag.

Harten groet, Ria

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!